Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
karollatosinski
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 22 sty 2015 01:43

Rozliczenie firmy LTD

Postautor: karollatosinski » 22 sty 2015 02:25

Witam serdecznie,

Zakladam nowy temat, poniewaz nie znalazlem ponizszej informacji na forum.

Od poczatku obecnego roku bylem zatrudniony wedlug standardowej umowy o prace (permanent full-time employed). Zakonczylem prace wraz z koncem sierpnia. Obecnie, od wrzesnia ubieglego roku pracuje jako limited company (umbrella).

W tym miejscu pytanie:

Jak powinno wygladac moje rozliczenie z HMRC? W kwietniu tego roku powinienem rozliczyc sie tylko z tego co zarobilem bedac na standardowym zatrudnieniu, a do konca stycznia 2016 rozliczyc moja firme (tzw. Self-Assesment)?

Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi,
Karol.

allka123
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2015 12:45

Re: Rozliczenie firmy LTD

Postautor: allka123 » 16 mar 2015 21:02

spytaj swojej księgowej, pamietaj tez ze od kwietnia powinienes zaopatrzyc się w tzw chartered accountancy, bo niektore agencje pracy bedą wymagały, zebys kozystal wlasnie z usług bieglych księgowych a nie tzw pani Krysi z naprzeciwka.


Wróć do „Praca”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 68 gości