Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
Mangas
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 13 lis 2013 11:14

Praca dla niepełnosprawnych?

Postautor: Mangas » 13 lis 2013 11:34

Witam,

Trafiłem na tę stronę zaledwie 3 dni temu. Mam pytanie do osób, które w UK przebywają już od dłuższego czasu.
Jestem osobą niepełnosprawną z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności orzeczonym na stałe (w Polsce). Z wykształcenia jestem informatykiem (konkretnie administruję siecią w środowisku Windows XP / 7) i stanowię tzw. helpdesk dla wszystkich osób w przedsiębiorstwie. Niestety w związku z tym, że mieszkam w malutkiej miejscowości, zarobki jak i szanse jakiegokolwiek rozwoju zawodowego są mówiąc delikatnie NIKŁE.
W związku z tym chciałbym zapytać jak wygląda sytuacja na rynku pracy w UK dla osób takich ja ja?
Z góry nadmieniam, że moja niepełnosprawność dotyczy tylko nóg i mimo, że poruszam się wolniej niż zwykły obywatel i ogólnie gołym okiem widać, że faktycznie z nogami mam problem, jestem całkowicie samodzielny. Nie jeżdżę na wózku, nie wymagam opieki, czy pomocy w jakichkolwiek czynnościach codziennych.
Język angielski znam na poziomie komunikatywnym (dawno go nie używałem, dlatego nie mogę napisać nic ponad komunikatywny).

Bardzo proszę o informacje, gdyż myślę o tym by wkrótce wyjechać do UK, ze względu na brak perspektyw rozwoju osobistego w Polsce.
Nie myślę, że UK jest czy będzie rajem na Ziemi, jednak możliwości są tam nieporównywalnie większe.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników!

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 13 lis 2013 23:41

Jak wyobrazasz sobie prace w zawodzie z "komunikatywnym" angielskim?

Tak uczciwie?

Mangas
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 13 lis 2013 11:14

Postautor: Mangas » 14 lis 2013 07:28