Forum techniczne: Uwagi i komentarze na temat londynka i forum
basurero
Gastarbeiter
Posty: 27
Rejestracja: 08 lut 2010 18:23

Postautor: basurero » 06 kwie 2010 17:37

blondynek pisze:
basurero pisze:Dobry pomysł - drobna korekta rang zrobiona.


ja sobie wypraszam
zgodnie z obowiazujaca ustawa o dyskryminacji seksualnej - czuje sie dyskryminowana

prosze rozrozniac plcie :evil:

a w ogole - co ma gwardzista do nowicjusza? :roll:
jak juz jakies wojskowe wprowadzacie to przynajmniej zeby logicznie bylo
w wojsku na nowych wola sie koty a nie 'nowicjusz :roll:


Bije się w pierś.

Silnik forum jest bezpłciowy i nie daje możliwości "ingerencji w płcie" na poziomie danej rangi, ale tak czy siak można to jakoś obejść.

Odnośnie rang - w tej chwili są trzy: nowicjusz (conajmniej 1 post), zawodowiec (100), gwardzista (1000).
Może macie pomysł, jak by to zmienić/rozbudować?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 07 kwie 2010 01:13

blondynek pisze:ja mam:

1/ lysy = nowicjusz
2/ jezyk
3/ blondynek
4/ siwy
5/ lysy 2 - bo po obcowaniu tutaj czesc schodzi do tego samego poziomu co nowicjusz


6/lysy, z lancuchem w dresach z paskami i w klapkach, z reklamowka z lidla i komunikatywnym angielskim....

:lol:

Nie podoba mi sie to nowe segregowanie...

Jestem przeciw, nawet bardzo :twisted:

Gwardzista?

[piii...] kogos?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 07 kwie 2010 01:15

Oooooooooooooooooo moga byc koty i tygrysy

Ale nie jakies gwardzisty....

Boszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - bo sie stad wypisze.. znowu.. na jakis czas...... :evil:

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 07 kwie 2010 08:15

Gwardzista??? Coz to za idiotyzm???? Co bylo zlego w poprzedmin systemie rang? Czy ja jestem w wojsku?

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 07 kwie 2010 08:26

Gastarbeiter 1-99
Emigrant 100-999
Rezydent >1000

:lol: :lol: :lol:

basurero
Gastarbeiter
Posty: 27
Rejestracja: 08 lut 2010 18:23

Postautor: basurero » 07 kwie 2010 09:24

MarcFloyd pisze:Gastarbeiter 1-99
Emigrant 100-999
Rezydent >1000

:lol: :lol: :lol:


Ktoś przeciw?

Rangi zdecydowałem się zmienić z uwagi na słuszną sugestię banity - "specjalista" może wprowadzać w błąd.

banita
Rezydent
Posty: 7321
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 07 kwie 2010 09:38

dzieki basurero

+

w tych czasach nie da sie wszystkich zadowolic :roll:

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 07 kwie 2010 11:01

Naiwny 1-99
Walczacy 100-999
Poddany >1000

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 07 kwie 2010 14:58

MarcFloyd pisze:Gastarbeiter 1-99
Emigrant 100-999
Rezydent >1000

:lol: :lol: :lol:


Ja przecuw..... :evil:
Z nickiem mi sie zleje....

:twisted:

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 07 kwie 2010 16:58

Nie zleje, ponad 1000 masz.

BTW: zmiencie tego gwardziste, na cokolwiek, please!

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 07 kwie 2010 17:29

ja poprosze o range 'playboy'

basurero
Gastarbeiter
Posty: 27
Rejestracja: 08 lut 2010 18:23

Postautor: basurero » 08 kwie 2010 01:02

blondynek pisze:
usercostam pisze:ja poprosze o range 'playboy'


:lol: :lol: :lol:

emigranty tez mi sie podobaja
tyle ze bym zrobila 1-500
500-1000
>

a co - niech tez zapierniczaja jak ja a nie - wszystko na latwizne :lol:


Nie wydaje się Wam, że od 1 do 500 jest dość szerokim przedziałem - może jakaś dodatkowa kategoria w środku?


Wróć do „Londynek.net i forum”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron